Me N My Memories

Me N My Memories

Welcome To My Blog....

Untuk Mengisi Kekosongan yang Melanda aku Ikutkan Hati untuk Semua Ini

Monday, October 25, 2010

KeRjA....

Salam....
Bercerita Tentang Kerja Ni Memang Banyak Yang Perlu diluah..
Apatah Lagi Kerja Dibawahan Orang...
Pening Kepala untuk memenuhi kemahuan director..
Buat Ini Salah Buat Itu Salah...
Apa yang Harus dicakap..mengangguk jak la mengiyakan..
tidak taula macamna..kalau telampau ikutkan hati lama sudah sakit jantung
tapi selalu ja c limpas..sebab untuk kerja ni bukan untuk main-main..
Kerja ni perlu untuk hidup...macamna kalau tidak kerja??rasanya semua tunggang langgang hidup ini..
perkara utama yang perlu difikir adalah macamna mau sekolahkan adik-adik,
bil segala bil..elektrik,astro,huuuuu
banyak yang perlu difikir untuk berhenti kerja..
adakah ruang untuk saya mencari kerja lain?atau bisnes sendiri lagi ok kali kan..macamna ni..

25.10.10 jam 12.15
Apa Malangnya menimpa pula hari ini..sudah jatuh ditimpa tangga..
besarnya dugaan hidupku ini ya Allah..
Tadi Pagi kena Bising Dengan Pengurus,tengahari pula kecoh dengan Husband..
pening sangat da kepala ni mau berfikir...macam mau pecah kepala pun ada..
Tapi namanya perempuan..
susah hanya hati yang tau
sakit hanya hati yang tau..
tidak perlu diungkapkan dengan kata-kata betapa sakitnya hati bila kata-kata nista datang dari mulut suami sendiri..
tapi wanita kena terus tabah untuk menghadapi semuanya...
aduh....sakitnya tidak terperi...
ni la sebabnya saya minat baca novel.satu dapat mententeramkan hati dan saya dapat pedoman dari apa yang saya baca...

No comments: