Me N My Memories

Me N My Memories

Welcome To My Blog....

Untuk Mengisi Kekosongan yang Melanda aku Ikutkan Hati untuk Semua Ini

Wednesday, October 27, 2010

Hati DAN Perasaan...

mana mungkin aku mengambil langkah sejauh ini kalau hati dan perasaan sudah rasa tidak berguna untuk memilikinya dan dimiliki....sedih sungguh hati jika diingat keputusan muktamad yangku ambil...luruh jiwa,lemah segala badan..ibarat mayat hidup sahaja kiranya..tapi aku ingat tuhan..tuhan tidak akan memberikan masalah yang bertimpa-timpa padaku kalau aku tidak kuat untuk mengatasinya..ataupun adakah ini tuhan berikan aku atas dosa-dosa masa lalu??? adakah ini balasan dariNya??
Mungkin semua itu tidak harus aku fikir..yang aku patut fikir adalah membuat keputusan ini bererti aku sudah bersedia dari segi mental dan fizikal...
Aku Harus tahan untuk menghadapi segala ini..sebagai ibu tunggal??!!!...aku harus kuat.. Ini Yang aku minta dari terus bergelumang dengan dosa sebagai Isteri Ke-2 yang beragama Islam..
Harus undur diri dari menghancurkan rumahtangga orang..Itu yang utama sebenarnya tujuan untuk berpisah!!!tiada maksud lain..tapi hati wanita..tidak mudah lari dari erti sakit hati..
sejujurnya aku merelakan tapi hati tetap ingin kelebihannya...cukupla dia berlaku adil terhadapku walaupun aku tidak pernah menyatakan hak itu..Namun Kalau bilang lelaki itu ego memang susah..semakin dibiarkan semakin tidak ingin memahami...
susah sangatkah aku jika inginkan aku sentiasa dipeduli?aku tidak pernah menghalang dan ada niat menjauhkan ia dari keluarganya..
Tapi TAKDIR...inilah namanya takdir yang harusku jalani...
aku kena hidup bersendirian dengan seorang putra kesayanganku zulfiqry Hakimi...Aku redha dan aku harus bersedia untuk menghadapi tohmahan dari orang disekelilingku jika ini akan terjadi pada esok hari...Esok??ya aku akan tepatkan janji aku untuk menyelesaikan semua ini pada esok hari...jangan bilang susah..ia akan dipermudahkan jika inilah jalan terbaik yang aku lakukan YA ALLAH....

No comments: