Me N My Memories

Me N My Memories

Welcome To My Blog....

Untuk Mengisi Kekosongan yang Melanda aku Ikutkan Hati untuk Semua Ini

Monday, December 13, 2010

BENAR Ada Hikmahnya

seperti yang telah ditakdirkan kepada manusia..
setiap yang jahat akan dibalas dengan kejahatan dan segala kebaikan akan dibalas dengan seribu kenikmatan...
Iya..aku sedar itu semua betul...
Ingin Menangisi segala perbuatan Lalu Tapi apakan daya masa memang tidak akan kembali.. apa yang ada sekarang adalah berdoa,memohon ampun dengan DIA pencipta kita..
Namun..sebelum aku melangkah ke arah NYA aku akan membetulkan jalan yang bersimpang agarku menjalani jalan yang satu itu...
Jadi Hidup,Amalan,Kerja,Kawan,Keluarga semua akan berkaitan..Jadi aku akan melangkah dari langkah ke satu langkah....Ya Allah Engkau Berikan Aku HidayahMu agar apa Yang Ingin Aku Impikan Akan Berjalan Dengan Sempurna..Yaaa aku tau tidak ada seorang pun yang akan mengubahku selain dari aku sendiri..
Aku Ingin Menjadi Seorang Muslimah yang Diampunkan Oleh Allah Sebelum Aku Dijemput.. Itu Tekadku dan Itu Azamku Dalam Dunia Ini.....

No comments: