Me N My Memories

Me N My Memories

Welcome To My Blog....

Untuk Mengisi Kekosongan yang Melanda aku Ikutkan Hati untuk Semua Ini

Thursday, November 18, 2010

ProBleM

Berat Mata memandang berat lagi Bahu Memikul..Itulah aku sejak akhir-akhir ni..

My Mom..
Baru Ja Meninggalkan kami untuk selamanya...Masa Tu terasa dunia sudah tidak berguna bila orang yang sangat disayangi Pergi dan yang aku tak dapat terima bila aku tak dapat men curahkan rasa kasih aku ini kepada seorang ibu yang selama ini telah bertungkus lumus untuk memberikan hidup kepada kami..seperti ada batu yang menghempap sekeping hati ini bila aku ingat segala susah payah arwah dan kesengsaraan ketika hidup..
tapi mamaku seorang yang tabah..dia adalah insan yang sangat kuat yang aku pernah temui...dia juga seorang yang terlalu lemah lembut..kalau bukan sahaja kemiskinan yang melanda keluargaku tentu juga mamaku sekarang sihat dan bahagia melihat anak-anaknya membesar...
YA Allah..Tempatkanla ibuku di tempat-tempat orang yang engkau sayangi Ya Allah..Dia Sanggup Berkorban untuk keluarganya sehinggala dia menutup Matanya....Sedihnya hati ini mengingati saat-saat terakhir kami bersama.. Sayunya hatiku bila Aku dipelukannya dan menyabarkan aku untuk menerima dugaan ini....aku tahu aku sebagai anak,tidak sebesar zarah aku membalas budinya terhadap kami semua..bila aku ingat segala kelakuanku terhadapnya..YA ALLAH..Berdosanya Aku..Saat-saat akhir aku diuji ketika melayani permintaannya yang sedang sakit..aku ikhlas YA ALLAH...Seringkali juga Aku Mengucap ketika ada hati tidak senang yang melanda dihatiku...Rindunya aku mendengar suaranya

No comments: